Tuesday, July 22, 2014

Microsoft is killing off Nokia’s feature phones (English, Hebrew)

Nokia might have been famous for its feature phones, but Microsoft is planning to wind that business down over the course of the next 18 months...
http://www.theverge.com/2014/7/17/5912289/microsoft-kills-feature-phones-in-favor-of-windows-phone

Below is on Hebrew and Russian.
למטה יש ידיעה בעברית ורוסית.
Ниже есть продолжение.

אחת ההחלטות הכי מוזרה שקיבלה במסגרת המהלך היא למחוק מעל פני האדמה את חטיבת הסלולרים הלא-חכמים של נוקיה. תוך 18 חודשים, החטיבה הזו תחדל להתקיים ומיקרוסופט תפסיק את ייצורם.


המטרה של מיקרוסופט היא לנסות לשכנע את לקוחות נוקיה לעבור לווינדוס פון. זו נשמעת החלטה אווילית במיוחד: מי שחי ב-2014, יכול לקנות סמארטפון ואין לו אחד, ככל הנראה לא רוצה כזה. המחירים של המוצרים האלה צנחו משמעותית לאחרונה. מי שבכל זאת משתמש בטלפון פשוט - ומדובר ככל הנראה בכמחצית מהאנושות - יודע למה הוא עושה זאת.

ש מגוון סיבות: התשתית הסלולרית במדינה שבו הוא חי לא קיימת ואין לו מה לעשות עם דור שלישי. הוא יכול להיות אדם מבוגר, שלא מבין את הרשת, לא רוצה לשלם עבורה ובמידה ניכרת לא מבין למה אנשים צריכים את הסחת הדעת הזו. הטלפון שם כדי לתקשר, סוג של טלגרף משוכלל, לא מרכז החיים שלו.

יש לא מעט אנשים כאלה ורבים מהם התרגלו לטלפונים של נוקיה. כשמיקרוסופט אומרת להם שהם לא יוכלו לקנות מכשיר נוקיה חדש, זה לא יגרום להם לעבור לסמארטפון. הם פשוט יחפשו כסילופון - טלפון לא חכם - של חברה אחרת.

http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3636476,00.html

После того как Microsoft купила Nokia она планирует через 18 месяцев прекратить выпуск новых фитчеров для старых сотовых телефонов. Пользователям последних предлагается перейти на смартфоны от Microsoft. Однако, большинство пользователей сотовых Nokia не хотят пользоваться смартфоном по тем или иным причинам, среди которых цена уже давно не значится.

No comments:

Post a Comment