Saturday, January 23, 2010

Обзор: Firefox 3.6 (English, Hebrew, Russian)

См. также Firefox 3.6
См. также Firefox - Greasemonkey
См. также Обзор: Firefox - Greasemonkey






То же самое тут.




במוזילה, המפתחת את הדפדפן החופשי, מתגאים בעובדה כי הגרסה החדשה מהירה ב-20% מקודמתה וכי פיירפוקס מספק כעת, לדבריה, חוויית גלישה נוחה, מותאמת אישית וזורמת יותר.

גרסה החדשה כוללת שני פיצ'רים עיקריים. הראשון הוא ה-Personas, המהווה למעשה שיפור מהותי לדרך בה מוטמעות ערכות הנושא בדפדפן. כל מי שברשותו פיירפוקס 3.6 יוכל לגשת לאתר getpersonas.com, לנווט בין עשרות אלפי ערכות הנושא ולבחור. מעבר עם עכבר על ערכת הנושא יציג את הדפדפן כפי שייראה בה, ובלחיצה נוספת ה-Persona תיכנס לתוקף, ללא צורך בהפעלה מחודשת של הדפדפן. לחילופין, ניתן לנהל את ה-Personas בלשונית ה-Themes שבחלונית Add-ons.



תכונה חדשה אשר קיימת בגרסה החדשה היא האפשרות לקבל מידע על כל Plug In לא מעודכן, ולעדכנו במידת הצורך דרך אתר פיירפוקס. Plug In הוא רכיב אשר אינו תוסף (Add On) ותפקידו להקנות יכולות בסיסיות יותר. בין ה-Plug Ins הנפוצים ניתן למנות את נגן הפלאש, ה-QuickTime, ג'אווה ועוד. החשיבות בעדכון Plug Ins נובעת בעיקר מהסיבה שבמקרים רבים אלה מכילים פרצות אבטחה (דוגמה מוכרת היא נגן הפלאש), המתוקנות בגרסאות חדשות.
...
הוחלט בחברה להאיץ את קצב הפיתוח של הדפדפן ולשים דגש על מהירות והתאמה אישית. גרסה 3.6 מהווה עדות ראשונה לאסטרטגיה זו.
...



http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3389256,00.html

Краткий перевод: В Firefox 3.6 были добавлены два больших фичера: Personas - для добавление новых тем на Firefox и Plugin Update. На сайте getpersonas.com можно найти новые темы. Достаточно кликнут мышкой на тему и она будет тут же установлена. Не нужно перегружать браузер. Plugin Update позволяет держать все Plugin up-to-date.
Mozilla решила сделать упор на быстродействие и personal customization.

См. также Обзор: Firefox 3.5

No comments:

Post a Comment