Tuesday, July 11, 2017

אבי גבאי: נדאג לדימונה ולא רק לעמונה (Hebrew)



מנהיגות שדואגת גם לדימונה - ולא רק לעמונה. מנהיגות שמסוגלת לפתור אירוע של ילדים חולי סרטן בבית חולים הדסה. פשוט מסוגלת לקבל החלטות. זה מה שאנחנו צריכים. מנהיגות ישרה, שבה עורך הדין שלך לא יכול לייצג חברת צוללות שמנהלת משא ומתן איתך. הוא לא יכול. מנהיגות שפועלת באומץ לב לשלום. לא עוד שלטון שעסוק במשחקי האשמות מול הפלסטינים.


יש המשך למטה.
Ниже есть продолжение.

מה אנחנו מבקשים? מנהיגות שמסוגלת לפתור אירוע של ילדים חולי סרטן בבית החולים הדסה, מנהיגות שמסוגלת לקבל החלטות ולא עסוקה שבועות בבג"ץ סביב שלושה רופאים. לא ביקשנו יותר מדי. ומנהיגות ישרה - מנהיגות ישרה שברור לה ומובן לה, שבן הדוד שלך שמנהל משא ומתן קואליציוני עבורך לא יכול לייצג חברת צוללות. הוא לא יכול", אמר גבאי, והקהל צעק "מהפך! מהפך!

מנהיגות שפועלת באומץ לב - לא עוד נאומים מפוארים באו"ם שמשודרים רק בישראל, לא עוד שלטון שעסוק במשחקי האשמות מול הפלסטינים. אני מאמין גדול במדינה שלנו, מאמין גדול בעם שלנו. אני מתחייב כאן בפניכם לא לעצור ולא לשקוט עד שבשורת השינוי והתקווה תהדהד בקול גדול בכל הארץ.

אני מתחייב שישראל תהיה מדינה שתממש את מלוא הפוטנציאל שלה. כמו לכל מנהיג גם לי יש חזון ותוכניות, אבל שום מנהיג לא ישנה את המדינה ללא אנשים. אם בעבר אמרו 'הטובים לטיס', אז אני אומר הטובים למדינה.

המשימה של החלפת שלטון נתניהו דורשת שילוב כוחות. לכל הציבור נמאס מהקשקוש ומהפסימיות, נמאס ממנהיגות שלא פועלת למעננו, נמאס למי שלא רואה אותנו בראש סדר העדיפויות שלו, והגיע הזמן למנהיגות ששמה את האדם והאזרח בראש מעייניה. מנהיגות שפועלת בשביל הכלל ולא בשביל להיבחר מחדש. מנהיגות מאחדת, מנהיגות שדואגת לדימונה ולא רק לעמונה.



No comments:

Post a Comment