Sunday, August 01, 2021

הקורונה חזרה לסין, אוסטרליה שולחת צבא לרחובות (Hebrew)

Отрывки.

התפרצות של זן הדלתא, שהחלה בצוות ניקיון במטוס, התפשטה ל-14 מחוזות בארץ מוצאו של הנגיף: "הגל החמור ביותר מאז ווהאן". אוסטרליה: הפרת הגבלות המונית בסידני, מאות חיילים יעזרו באכיפה, סגר גם בבריזביין. באמצע האולימפיאדה ביפן: יותר מ-4,000 נדבקים ביום בטוקיו, מצב החירום הורחב לעוד 4 מחוזות. ארגון הבריאות: מספר הנדבקים בעולם עלה ב-80% בתוך חודש


יש המשך למטה.

Ниже есть продолжение.

באוסטרליה, שבה התחסנו עד כה רק כ-14% מהאוכלוסייה, הוכרז בסוף השבוע סגר גם במדינת המחוז קווינסלנד, בכלל זה בבריזביין, העיר השלישית בגודלה באוסטרליה. ההכרזה על הסגר באה בעקבות זיהוי שישה נדבקים חדשים באזור. בסידני, העיר הגדולה ביותר באוסטרליה, יישלחו מחרתיים לרחובות מאות חיילים מהצבא האוסטרלי כדי לסייע למשטרה לאכוף את הסגר שמוטל על העיר זה כחודש – ושהוארך השבוע בחודש נוסף בשל העלייה בתחלואה.

במסגרת הסגר בסידני מותר לחמישה מיליון התושבים בעיר לצאת מבתיהם רק להתעמלות, לעבודות חיוניות, לקניית מוצרי יסוד – ולמטרות רפואיות, אבל בפועל נרשמות הפרות רבות של הסגר הזה, וזה שבועות שבפארקים ובחופים של סידני נצפים תושבים שותים קפה ומתרועעים עם חברים, בניגוד להנחיות. בימים האחרונים הגבירה המשטרה את חלוקת הקנסות, אבל היא מתקשה באכיפה, ולכן ביקשה להסתייע ב-300 חיילים מהצבא. אלה יעזרו לה החל ממחרתיים לסגור בתי עסק שאינם מכבדים את הנחיות הריחוק החברתי, ויעברו בין בתים פרטיים כדי לוודא שמי שחייבים בבידוד מקיימים את חובתם. מאז תחילת ההתפרצות הנוכחית בסידני התגלו בה קרוב ל-3,000 נדבקים.

באוסטרליה חיים כ-25 מיליון תושבים, ובמונחים של מדינות עשירות אחרות בעולם ההתפרצות שהיא חווה אינה גדולה, אבל למן תחילת המגפה נוקטת הממשלה האוסטרלית קו תקיף מול הנגיף ומכריזה על סגרים גם כשהיא מגלה מקרים מעטים בלבד של נדבקים. בשנה וחצי של מגפה זוהו באוסטרליה רק קצת יותר מ-34 אלף נדבקים, ופחות מ-1,000 נשאים מתו.

https://www.ynet.co.il/news/article/hydbntgyk

No comments:

Post a Comment