Thursday, January 24, 2019

הולכים על הראש:ישראל הזהירה את אירן מפני תגובה בלתי פרופורציונלית (Hebrew)

UPDATE:
21 января этот сайт со ссылкой на источники в сирийской оппозиции писал, что боевые действия в городе Хама, на северо-западе Сирии, не только не прекратились, но и обострились. Этот регион входит в зону деэскалации, гарантами прекращения огня являются Россия и Турция. В мухафазе Хама против оппозиционных сил действуют подразделения регулярной армии Сирии и ополченцы проиранских сил.

Отмечается также, что российская военная полиция безуспешно пытается добиться прекращения огня в регионе между Алеппо и Африном и разоружения проиранских ополченцев, действующих в шиитских деревнях Захраа и Нубл. В этот регион, согласно указанному источнику, планируется направить дополнительные силы российской военной полиции.

Nziv также пишет о противоречиях между российскими и сирийскими военными в районе Дамаска и в района ас-Суэйда, к югу от Дамаска, где сирийская армия, по согласованию с иранским командованием, отказывается демонтировать временные блокпосты. Хотя на этом, по данным оппозиционных источников, настаивают российские военные.

22 января Nziv сообщил, что российские истребители осуществили "фиктивную атаку" на ирано-сирийскую колонну в мухафазе Хама. По сведениям редакции этого сайта, российские самолеты пролетели низко над колонной, в которой находились военнослужащие 4-й дивизии армии Сирии под командованием генерал-майора Маэра Асада и иранские ополченцы.

Редакция Nziv не исключает, что отсутствие резкой критики со стороны России после удара израильских ВВС по иранским военным объектам в Сирии в ночь на 21 января связано с усиливающимся конфликтом между Москвой и Тегераном.
http://txt.newsru.co.il/arch/mideast/22jan2019/syria_ru_105.html

END OF UPDATE

- הולכים על הראש:ישראל הזהירה את אירן מפני תגובה בלתי פרופורציונלית

כרוניקה של צעידה בנתיב התנגשות ברור-זה מה שנראה כרגע המשמעות של הצעדים שאירן מתכננת בתגובה לתקיפותיה הקשות של ישראל על מטרות אירניות בסוריה.

לפני כשבוע פרסם האתר נציב.נט כתבה שכותרתה:"ישראל ואירן בנתיב התנגשות חזיתית ואף צד לא מצמץ עדין"
https://nziv.net/17982/

כל הסימנים הראו אז שאירן מתעלמת באופן בוטה מאזהרותיה של ישראל שלא לחצות קווים אדומים בוהקים שלה והמשמעות היחידה היא כי צפויה מכה ישראלית כואבת על מטרות אירניות בסוריה.

דובר צה"ל אף פרסם ,בעיתוי לא מקרי לחלוטין,כי הושלמו התאומים בין ישראל ורוסיה לגבי תקיפות ישראליות בסוריה.

בעקבות המשך הרכבת האווירית האירנית לסוריה בה הועברו מערכות נשק שישראל לא מוכנה שיגיעו לזירה הקרובה אליה , בשלו כל התנאים לתגובה ישראלית הולמת.

ואכן פרסמנו כתבה בנושא תחת הכותרת:"האם ההתנגשות בין ישראל לאירן על אדמת סוריה החלה?"
https://nziv.net/18127/

לא צריך היה להיות נביא בשביל לראות את האגרוף הישראלי המונף מול האתגר האירני הבוטה שעלה מולה ,ואכן לפני יומיים יצאה ישראל לתקיפה נרחבת נגד מטרות אירניות במרחב דמשק בתגובה לירי הטק"ק האירני לעבר המוני גולשים ישראלים בחרמון.

ישראל תקפה עשרות מטרות אירניות וכן סוללות נ"מ סוריות שניסו להפריע למהלך התקיפה.
...


יש המשך למטה.
Ниже есть продолжение.

אבל האירנים, המודעים ליתרונה הצבאי של ישראל באזור, מבינים כי ללא הגנה אווירית ראויה על מתקניהם בסוריה הם לא יוכלו אפילו לשקול להגיב נגד ישראל אחרת כל מתקניהם יהפכו לענן אבק בתגובה ישראלית קשוחה.

לכן הם החלו להחיש, בדרך היבשה, מערכות נ"מ מאירן שיוצבו סביב מתקניהם החשובים בסוריה.

https://nziv.net/18252/


גם המיליציה השיעית-עירקית הגדולה ביותר, הנתונה לפיקוד אירני ,הכריזה, בעיתוי המתאים, כי אם ישראל תתקוף אותה על אדמת עירק הם יפעילו נגדה אלפי טילים שהם הציבו על אדמת דרום לבנון.
https://nziv.net/18155/

היום פרסם העיתון הערבי-אלג'רידה כי אחרי התקיפה הישראלית האחרונה על מטרות אירניות במרחב דמשק , הגיע האלוף קאסם סולימני לביקור חשאי לא הרחק מגבול ישראל על מנת להעריך את המצב החדש שנוצר ובעקבות כך הוא איים בבוטות על ישראל בכלל ועל ראש הממשלה נתניהו בפרט כי אם אירן תירה טילים לעבר לב מדינת ישראל ממשלתו של נתניהו תופל בבחירות.

האיום הבוטה של סולימני וכן התערבותו בבחירות בישראל הביאו את נתניהו להגיב אף הוא כשאמר ש-"מוטב לסולימני לא להתערב בבחירות בישראל אלא ללכת ולבדוק את מצב הבסיסים האירנים בסוריה כי כל עוד הוא ראש ממשלה מדינת ישראל תפעל למניעת התבססות אירן בסוריה".

בימי המלך חזקיהו ,לפני אלפי שנים,כשסנחריב מלך אשור כבש את כל ערי יהודה הוא שלח את שר צבאו-רב שקה לירושלים על מנת לשכנע את המתבצרים ואת מלך ישראל להיכנע,וכדי להיות בטוח שהם מבינים את המצב בו הם נמצאים הוא דיבר אתם ב-"יהודית". או במילים אחרות הוא הבהיר להם בשפה שלא משתמעת ל-2 פנים מה יהיה גורלם אם לא ייכנעו ללא קרב. סופו כמובן ידוע .

גם ישראל החליטה לדבר עם סולימני ושולחיו מאירן ב-"סולימנית" כדי שיהיה ברור לו אישית ולראשי המשטר באירן כי היא תגיב בצורה בלתי פרופורציונלית נגד כל כוחות משמרות המהפכה באשר הם אם ינסו לפגוע בירי טילים בלב מדינת ישראל.

או במילים ברורות יותר, ועל כך אף הועברה לאירן אזהרה ברורה ומידית , ישראל תגיב לירי שכזה לא רק כנגד הסוללות שיירו טילים אלו אלא כל מטרה של משמרות המהפכה האירנים באשר היא תהפוך למטרה לגיטימית להשמדה מה שיעמיד בסכנה חמורה את עצם קיומו של המשטר באירן ואת קיומם של הכוחות האירנים בסוריה.

בתיווך אירופאי: בימים האחרונים העבירה ישראל לאיראן איום "חריג".יתכן והמסר הועבר לנוכח "ניסיונות מחטף" הזוכים לניטור ומעקב מערבי צמוד.@sababotelegram

ישראל מטילה,מראש , את האחריות לירי טילים אירנים אפשרי לשטחה על סולימני עצמו ושולחיו בצמרת המשטר באירן והם לא ינוקו!

אירן לא שמעה מעולם איום ישראלי כה בוטה על מנהיגיה ושליטיה !

עד כרגע לא נראה כי האירנים קלטו את חומרת אזהרתה של ישראל אך גם מצד שני היא עדיין לא הגיבה.

השאלה הגדולה היא האם תקדים האצבע האירנית ללחוץ על הדק השיגורים לפני שייקלט במוחה עוצמת התגובה הישראלית הצפויה? האם 2 הצדדים ממשיכים בצעידה לקראת התנגשות חזיתית מהדהדת ?

ימים יגידו! ישראל בהחלט ערוכה לכל תסריט!

https://nziv.net/18296/

http://rotter.net/forum/scoops1/528540.shtml

No comments:

Post a Comment