Wednesday, March 03, 2021

Проф. Аш: четвертый карантин может начаться еще до выборов (Russian, Hebrew)

Четвертый карантин в Израиле может быть введен до выборов в кнессет, назначенных на 23 марта. Такое мнение высказал координатор борьбы с коронавирусом проф. Нахман Аш в эфире радиостанции 103 FM. Аш пояснил, что допускает возможность возобновления карантина в случае, если открытие школ и бизнесов приведет к резкому росту заболеваемости.

Ниже есть продолжение.

הולכים לסגר רביעי?

הממשלה נערכת לפתיחת המשק במלואו, וראש מגן לישראל הביע חשש: "מספר המאומתים יציב בימים האחרונים. מקדם ההדבקה בימים האחרונים יציב. הוא יעלה, הוא ימשיך לעלות. גם כשה-R עולה, כאשר מספר החולים קשה יורד, אולי צריך לקחת את הסיכון הזה. אנחנו לא מתעלמים מה-R, ולא נתעלם. האמירה אומרת – אפשר לספוג עלייה מסוימת ב-R כי מספר החולים קשה יורד. זה הדבר עליו אנחנו מסתכלים, זה יורד בגלל החיסונים. זו אמירה מקצועית לגיטימית".

לסיום, לא שלל אופציה של סגר רביעי: "האפשרות הזאת קיימת, היא קיימת בהחלט. יכול להיות שנראה עלייה בעקבות הפתיחה, ונגיע לצעדים של סגר נוסף. גם למסיבות פורים יש השפעה. ההתמודדות בעת הזאת לא פשוטה", והוסיף: "אני לא בטוח שאת ההחלטה לא נצטרך לקבל לפני הבחירות, נצטרך לראות בעוד שבוע-שבועיים מהם הנתונים ויכול להיות שבשלב הזה נטרך לקבל החלטה. בהחלט יכול להיות שנמליץ על סגר עוד לפני הבחירות. זה תלוי ברמת התחלואה".

https://www.vesty.co.il/main/article/Syjpo7TMd
https://103fm.maariv.co.il/programs/media.aspx?ZrqvnVq=IFIGIL&c41t4nzVQ=GJL

No comments:

Post a Comment